1. Z jakich źródeł uzyskują Państwo wiedzę na temat naszych usług? obecna współpracastrony internetowePCAod innych klientówprzedstawiciele terenowi działu handlu Limatherm Sensorinne źródła 2. W jakim zakresie korzystają Państwo z usług Laboratorium? czujniki termoelektrycznetermometry elektrycznewskaźniki temperaturyczujniki rezystancyjneprzetworniki temperaturykalibratory temperaturytermometry wskazówkowesymulatory temperaturyinne 3. Jak często korzystają Państwo z usług Laboratorium ? sporadyczniekilka razy w rokukilka razy w miesiącu 4. Państwa ocena jakości świadczonych usług: (5-bardzo dobrze, 4–dobrze, 3–niezbyt dobrze, 2-źle, 1–bardzo źle.) Jakość udzielonych odpowiedzi (ofert): 12345 Jakość wykonania usługi: 12345 Czas wykonania usługi na tle laboratoriów o podobnym profilu: 12345 Czytelność świadectwa wzorcowania: 12345 Współpraca w trakcie realizacji usługi (udzielanie informacji, doradztwo, kultura pracowników itp.): 12345 Koszt wykonania usługi na tle laboratoriów o podobnym profilu: 12345 Reakcja na reklamacje (jeśli wystąpiły) 12345 5. Prosimy o przedstawienie powodów korzystania przez Państwa z naszych usług: Jakość wykonania usługiTerminowość wykonania usługiKonkurencyjność cenowaFachowa obsługa oraz doradztwoObowiązek wykonywania kontroli metrologicznej 6. Jakie zmiany, zdaniem Państwa, mogą przyczynić się do podwyższenia jakości usług świadczonych przez Laboratorium Limatherm Sensor? 7. Jakie znaczenie dla Państwa przy wyborze Laboratorium ma jego akredytacja? decydującedużeśrednieniewielkiebez znaczenia 8. Jak oceniają Państwo współpracę z naszym Labolatorium? jestem bardzo zadowolony/ajestem zadowolony/ajestem niezadowolony/ajestem bardzo niezadowolony/a 9. Dodatkowe uwagi i sugestie w zakresie poprawy obsługi: Dziękujemy za wypełnienie ankiety Adres e-mail jest wymaganym polem, jeśli uznają Państwo za stosowne prosimy podać swoje dane. Podaj swoje dane Zapoznałem się z polityką prywatności i są mi znane zasady przetwarzania moich danych osobowych.